14 timmar har jag knäckt idag i butiken, imorgon är det bara 2 dagar kvar till öppning. Ryggen värker och magen kurrar...
Jag undrar om mina barn minns mig. De är i trygga händer men man längtar efter dem. Det kommer en tid efter detta intensiva också. Jag är känner mig ganska tillfreds med hur arbetet har fortskridit. Idag har jag och min mamma packat upp Nova star, molo, geggamoja sneakers, lampor från heico. Fått upp det på sina platser, det blir bra. Jag hoppas det kommer lite småfolk och hummel imorgon. Några märken är försenade... Men som sagt det kan vara bra att allt inte kommer på samma gång. Min son har fått vara med idag, Gustaf 5 år har öronhinneinflamation, han har prismärkt både kläder, inredning och sig själv... Vi hade trevligt. Tog sen en sväng till Ikea för inköp av några fler hyllplan plus att Gustaf fick slänga av sig all energi i bollhavet.
På vägen till butiken efter detta, sköt jag upp lite affischer i området kring Karl Johansgatan, naturligtvis tog stiften slut innan jag blev klar, fortsätter imorgon. Hade behövt få ut lite på BVC också, får leta upp dessa.
Jag ligger lite ur fas med fotograferingen för hemsidan, varorna har varit så sena, sidan tänds upp på fredag, misstänker 20 timmars jobb ons, tors för att allt skall vara klart tills den 25:e!
Varmt välkomna kära du, hoppas att du kommer och förgyller mina dagar.


One Comment

  1. Kämpa på! Det kommer bli så bra när det blir färdigt :) Gud så spännande att få packa upp alla nyheter, vilket drömjobb!

    SvaraRadera

Använder Blogger.