Mmm, nu längtar jag till nästa fredag, just nu längtar jag. Tidigare idag så bubblade det i hela min mage och jag tänkte, tänk inte så stort, var sak har sin tid. Men jag vill verkligen att allt skall vara klart till 100%, att allt skall vara igenomtänkt i minsta detalj. Jag vill verkligen att alla skall känna sig hemma, när de besöker mig och butiken, att butiken skall kännas välkomnande till max och att man blir så shoppingsugen! Känslan att man måste köpa något, det spelar ingen roll vad det är, den känslan vill jag ge er alla. Vi får se om jag lyckas, skam den som ger sig.
Sov gott alla, imorgon är det en ny dag och nya möjligheter. Glöm dina bekymmer, för imorgon kommer det nya!

p.s missa ej öppningserbjudande 1 som finns att hämtas utanför butik i majorna 21/2 kl 10-11 och 22/2 kl 16-17 Ta 3 betala för 2


2 Comments

  1. Den pirrande känslan, att man måste köpa något, det spelar ingen roll vad det är, den får jag bara jag ser något från Nova Stars nya kollektion, så placera NS centralt i butiken så är jag såld - tyvärr blir det bara webbutik för min del men det är inte fy skam heller, jag emotser bilder på interiören av butiken i bloggen eller på FB, man blir ju nyfiken när man följer arbetet från backstageområdet så att säga ;)

    SvaraRadera
  2. Lovar, skall in med bilder från butiken, tack, Ja NS är storsäljare.

    SvaraRadera

Använder Blogger.