mig och mina kolleger och samarbetspartners!
Jag är Ida-Lina Gunnarsson, 31 år, 3-barnsmor i sina absolut bästa år! Driver företaget DiGuLo-things for kidz! Var? Den fysiska butiken öppnar 25/2 i det skönaste kvarter som man kan önska, nämligen i "Hängmattan" Majorna. Tummen upp för detta.
Ok, vilka mer står bakom, fast ganska mycket framför mig, min fotograf heter Lina Börjesson, tack för alla underbara bilder. Tack för att jag kan komma med hela drösen på kvällarna och plåta alla nyheter som anländer och tack för att du avlastar mig vad gäller att lägga in nyheter på webben.
Sen har vi en skön pingla som kommer att få drass med mig i vått & tort, hoppas att vi står ut med varandra och får många sköna skratt och många lyckliga kunder! Lindha Steen
I tilägg till detta så kommer det fyllas på med några till anställningar, så vi väntar med spänning.
Jag måste också få skryta med att jag har en mediabyrå som jag inte velat vara utan, MK media, love you.
Sen får jag inte glömma Daniel som kämpar med min nya webbutiks programmering, lycka till.
Men min logga, den har min systers väninna Ann-sofie gjort, hon satte pricken över i:et.
Vad hade jag gjort utan er och alla härliga mammor och pappor som gillar barnkläder och prylar med stil!
Ida


Leave a Reply

Använder Blogger.