2:a chansen

Secondhand med märkeskläder för barn

DiGuLo-things for kidz, har märkessecondhand i butik på Karl Johansgatan 28.
Rutiner kring detta är följande:


  • Jag tar emot kläder på tis & tors klockan 10-11. (med start v 10)
  • Enbart märkeskläder(inga kläder från kedjor)
  • Kläderna skall vara hela, rena
  • Jag väljer ut de plagg som skall säljas i butik och sätter ett pris, det finns ett standardpris på alla plagg, dock så kan det variera utifrån skick och efterfrågan.
  • Endast kläder efter säsong
  • Kläderna ni lämnar in får hänga i butik i 4 veckor, därefter hämtas det som ej är sålt( vi kan prova några veckor till med vissa plagg enligt överenskommelse)
  • 50% behållning på alla seconhandvaror som säljs.
  • Varor som är sålda betalas ut i form av ett presentkort som ni kan nyttja i butiken på hela sortimentet(Leksaker, second hand och nytt).

På kläder ni en gång handlat av mig, har ni inlämningsgaranti på, dvs jag tar emot alla dessa plagg och säljer vidare som second hand.

Jag är flexibel och är öppen för förslag och diskussioner kring hanteringen av era kläder.


Mycket nöje och varmt välkomna till mig
Ida-Lina med personal


2 Comments

  1. Jag älskar detta konceptet och önskar fler butiker hade det - tradera och blocket finns ju men det är inte samma sak. På detta viset vet man att kläderna är i bra skick, och man kan titta, klämma och känna på flera plagg på en gång. Toppen!

    SvaraRadera
  2. Tack kära du, hoppas att fler delar din åsikt. Jag tror på detta också. Ida

    SvaraRadera

Använder Blogger.