Ja, så har Agnes gjort det igen, hon har designat min blogg och jag är så nöjd. Nu är det bara till att dela med mig om/av butiken. Ja som sagt DiGuLo-things for kidz är butikens namn, idag har jag satt upp affischer i mina fyra skyltfönster på Karl Johansgatan 28, för er som har vägarna förbi, hoppas att ni får mersmak av vad ni ser.
Imorgon bär det av till Köpenhamn för den härliga klädmässan som är två gånger om året. Kollektionerna som visas är för höstleverans, skall bli spännande och se om det dyker om någon ny designer! Jag har mina favoriter, men det finns plats för fler.
Annat som hänt i veckan, det har varit bankbesök!!! Det gick super.
Ett par intervjuer har jag haft också för anställning from 1/4, alltid roligt att träffa nya människor.
Hoppas att de har varit lika nöjda med att träffa mig!
Må gott Ida


Leave a Reply

Använder Blogger.